ΕΛΕΠΑ: Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Εργασίας την Τετάρτη, 3 Ιουλίου, στις 17.00
Συμμετέχουμε μαζικά στην παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 17.00! – Κάρτα εργασίας και ολοταχώς προς τον εργασιακό μεσαίωνα!
Συμμετέχουμε μαζικά στην παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 17.00! – Κάρτα εργασίας και ολοταχώς προς τον εργασιακό μεσαίωνα!