Skip to content

ΥΠΕΘΟ: «Μοντέλο ΔΕΗ» σε 8 φορείς του Υπερταμείου

Κ. Χατζηδάκης: «Μοντέλο-ΔΕΗ» σε 8 φορείς του Υπερταμείου για καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες – Νέα εποχή στο Υπερταμείο με πιο σύγχρονο μοντέλο διακυβέρνησης

Σε ποια από τις παρακάτω κατηγορίες ανήκετε; *


Τι μορφή έχει η επιχείρησή σας; *


Σε ποιον κλάδο δραστηριοποιείται
η επιχείρησή σας; *


Πόσα χρόνια λειτουργεί η επιχείρησή σας; *


Τι σας απασχολεί αυτή τη στιγμή; *


Στοιχεία επικοινωνίας: